preskoči na sadržaj

Srednja škola Hvar

 > Naslovnica
Popis odabranih ponuda i poziv za predstavljanje ponuda na roditeljskom sastanku

Javni poziv za dostavu ponuda za izvanučioničku nastavu

U privitku je javni poziv za dostavu ponuda za izvanučioničku nastavu, objavljen dana 6.3.2024.g.


Poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave-Gardaland

U privitku je poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave u Gardaland.


Obavijest o poništenju javnog poziva

Povjerenstvo za provedbu javnog poziva i izbor najpovoljnije ponude za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave- Gardaland (Poziv broj: 01/2024.) odlučilo je da se poništava gore navedeni javni poziv

 

U Hvaru, 1.3.2024.g.


Poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave-Gardaland

U privitku je poziv za organizaciju višednevne izvanučioničke nastave u Gardaland.


Vijesti

Promocija otočnih turističkih resursa i rada školske ustanove korištenjem GIS tehnologije - Story Map aplikacije

Autor: Administrator , 12. 6. 2020.

Korištenje (GIS) tehnologija u nastavi može dati značajan doprinos razvoju digitalnih vještina i drugih generičkih kompetencija (komunikacija i suradnja, kreativnost i inovativnost, rješavanje problema i aktivno građanstvo) ključnih za uspješan ulazak na tržište rada 21. stoljeća.

U kontekstu naglašenih društvenih izazova suvremenog doba, važnost prikupljanja, obrade, analize i interpretacije prostornih podataka prepoznata je kao jedna od ključnih smjernica održivog upravljanja prostorom, što se očituje kroz niz recentnih europskih projektnih inicijativa i strateških dokumenata (Digitalna agenda za Europu, 2014; Europa 2020, 2010; Manifest o e-vještinama, 2014).

Geografski informacijski sustavi (GIS) predstavljaju suvremenu tehnologiju za prikupljanje, upravljanje, analiziranje i prikazivanje prostornih podataka, s primarnom namjenom olakšavanja svakodnevnog života u pogledu planiranja ruta i putovanja te organizacije i orijentacije u prostoru. Za razliku od analognih (tiskanih) karata, kojima se čovjek služi stoljećima, u današnje vrijeme, obzirom na razvojne tehnološke trendove, sve veću i važniju ulogu u svakodnevnom životu zauzimaju digitalne karte - GIS aplikacije.

Među najsuvremenijim oblicima GIS aplikacija, posebno mjesto zauzimaju tzv. Story Map  - responzivne kartografske aplikacije za interpretaciju prostornih sadržaja, utemeljena na tzv. storytelling konceptu. Navedena programska rješenja, temeljena na multimedijalnoj kartografskoj šetnji prostorom, pružaju korisnicima (zainteresiranoj javnosti te potencijalnim turistima i posjetiteljima) uvid u prostorne sadržaje smještene u odabranom geografskom području (i u željenom vremenskom okviru).

 

Primjer implementacije Story Map programskih rješenja u nastavi predstavlja učenička aplikacija ''Plaže otoka Hvara'', izrađena u okviru redovnih nastavnih aktivnosti unutar fakultativnog predmeta ''Geoinformatika u geografiji''. Učenici naše škole - Miko Knezović, Šime Vidmar, Nives Ivanković i Gabrijela Jurić, uz stručnu podršku nastavnika Antonija Morića-Španića, izradili su u ArcGIS Online programu inovativnu programsku aplikaciju u kroz koju su, na hrvatskom i engleskom jeziku, interpretirali najznačajnija prostorna obilježja odabranih otočnih plaža. Osim didaktičkog inovacijskog značaja, navedena aplikacija sadrži i (geo)marketinški aspekt u kontekstu promocije otočnih turističkih (prostornih) znamenitosti. Navedena aplikacija također pruža mogućnost višejezičnog tumačenja prostornih sadržaja, što je posebno značajno u kontekstu zajedničke međupredmetne suradnje (u konkretnom slučaju Geografije i Engleskog jezika). Implementacija Story Map aplikacija u nastavi moguća je u gotovo svim nastavnim predmetima (STEM područje, strukovna, humanistička, tehnička, umjetnička i dr. područja).

Korištenje Story Map aplikacija prikladno je također za promociju rada školske ustanove, isticanje primjera dobre prakse u učenju i poučavanju te promociju školskih projektnih aktivnosti. Jedan od takvih primjera predstavlja Story Map aplikacija ''Hvarska europska turneja'' koju su izradili nastavnici Antonio Morić-Španić i Natalija Moškatelo. Kroz navedenu aplikaciju iskazan je prostorni i kronološki pregled svih 33 međunarodnih Erasmus+ projektnih mobilnosti, od prve mobilnosti -  ostvarene u mjesecu studenom 2015. godine. Ovakav način digitalne promocije rada školske ustanove pridonosi transparentnijem i učinkovitijem informiranju javnosti o školskim projektnim postignućima, objedinjujući ih sve na jednom mjestu. Osim atraktivnog vizualnog sučelja, aplikacija se može konstantno nadopunjavati novim sadržajima, ovisno o budućim mobilnostima ostvarenim putem Erasmus + programa.

Zaključno, korištenje Story Map aplikacija u (srednjoškolskom) obrazovanju razvoju digitalne pismenosti i generičkih kompetencija učenika i nastavnika. Imajući na umu kako su digitalne vještine ključ europske konkurentnosti, rasta i zapošljavanja, od presudne je važnosti poticati učestaliju uporabu istih među učenicima i nastavnicima.

Antonio Morić-Španić

nastavnik geografije i geoinformatike

12.6.2020.




Vijesti

Promocija otočnih turističkih resursa i rada školske ustanove korištenjem GIS tehnologije - Story Map aplikacije

Autor: Administrator , 12. 6. 2020.

Korištenje (GIS) tehnologija u nastavi može dati značajan doprinos razvoju digitalnih vještina i drugih generičkih kompetencija (komunikacija i suradnja, kreativnost i inovativnost, rješavanje problema i aktivno građanstvo) ključnih za uspješan ulazak na tržište rada 21. stoljeća.

U kontekstu naglašenih društvenih izazova suvremenog doba, važnost prikupljanja, obrade, analize i interpretacije prostornih podataka prepoznata je kao jedna od ključnih smjernica održivog upravljanja prostorom, što se očituje kroz niz recentnih europskih projektnih inicijativa i strateških dokumenata (Digitalna agenda za Europu, 2014; Europa 2020, 2010; Manifest o e-vještinama, 2014).

Geografski informacijski sustavi (GIS) predstavljaju suvremenu tehnologiju za prikupljanje, upravljanje, analiziranje i prikazivanje prostornih podataka, s primarnom namjenom olakšavanja svakodnevnog života u pogledu planiranja ruta i putovanja te organizacije i orijentacije u prostoru. Za razliku od analognih (tiskanih) karata, kojima se čovjek služi stoljećima, u današnje vrijeme, obzirom na razvojne tehnološke trendove, sve veću i važniju ulogu u svakodnevnom životu zauzimaju digitalne karte - GIS aplikacije.

Među najsuvremenijim oblicima GIS aplikacija, posebno mjesto zauzimaju tzv. Story Map  - responzivne kartografske aplikacije za interpretaciju prostornih sadržaja, utemeljena na tzv. storytelling konceptu. Navedena programska rješenja, temeljena na multimedijalnoj kartografskoj šetnji prostorom, pružaju korisnicima (zainteresiranoj javnosti te potencijalnim turistima i posjetiteljima) uvid u prostorne sadržaje smještene u odabranom geografskom području (i u željenom vremenskom okviru).

 

Primjer implementacije Story Map programskih rješenja u nastavi predstavlja učenička aplikacija ''Plaže otoka Hvara'', izrađena u okviru redovnih nastavnih aktivnosti unutar fakultativnog predmeta ''Geoinformatika u geografiji''. Učenici naše škole - Miko Knezović, Šime Vidmar, Nives Ivanković i Gabrijela Jurić, uz stručnu podršku nastavnika Antonija Morića-Španića, izradili su u ArcGIS Online programu inovativnu programsku aplikaciju u kroz koju su, na hrvatskom i engleskom jeziku, interpretirali najznačajnija prostorna obilježja odabranih otočnih plaža. Osim didaktičkog inovacijskog značaja, navedena aplikacija sadrži i (geo)marketinški aspekt u kontekstu promocije otočnih turističkih (prostornih) znamenitosti. Navedena aplikacija također pruža mogućnost višejezičnog tumačenja prostornih sadržaja, što je posebno značajno u kontekstu zajedničke međupredmetne suradnje (u konkretnom slučaju Geografije i Engleskog jezika). Implementacija Story Map aplikacija u nastavi moguća je u gotovo svim nastavnim predmetima (STEM područje, strukovna, humanistička, tehnička, umjetnička i dr. područja).

Korištenje Story Map aplikacija prikladno je također za promociju rada školske ustanove, isticanje primjera dobre prakse u učenju i poučavanju te promociju školskih projektnih aktivnosti. Jedan od takvih primjera predstavlja Story Map aplikacija ''Hvarska europska turneja'' koju su izradili nastavnici Antonio Morić-Španić i Natalija Moškatelo. Kroz navedenu aplikaciju iskazan je prostorni i kronološki pregled svih 33 međunarodnih Erasmus+ projektnih mobilnosti, od prve mobilnosti -  ostvarene u mjesecu studenom 2015. godine. Ovakav način digitalne promocije rada školske ustanove pridonosi transparentnijem i učinkovitijem informiranju javnosti o školskim projektnim postignućima, objedinjujući ih sve na jednom mjestu. Osim atraktivnog vizualnog sučelja, aplikacija se može konstantno nadopunjavati novim sadržajima, ovisno o budućim mobilnostima ostvarenim putem Erasmus + programa.

Zaključno, korištenje Story Map aplikacija u (srednjoškolskom) obrazovanju razvoju digitalne pismenosti i generičkih kompetencija učenika i nastavnika. Imajući na umu kako su digitalne vještine ključ europske konkurentnosti, rasta i zapošljavanja, od presudne je važnosti poticati učestaliju uporabu istih među učenicima i nastavnicima.

Antonio Morić-Španić

nastavnik geografije i geoinformatike

12.6.2020.




Vijesti

Promocija otočnih turističkih resursa i rada školske ustanove korištenjem GIS tehnologije - Story Map aplikacije

Autor: Administrator , 12. 6. 2020.

Korištenje (GIS) tehnologija u nastavi može dati značajan doprinos razvoju digitalnih vještina i drugih generičkih kompetencija (komunikacija i suradnja, kreativnost i inovativnost, rješavanje problema i aktivno građanstvo) ključnih za uspješan ulazak na tržište rada 21. stoljeća.

U kontekstu naglašenih društvenih izazova suvremenog doba, važnost prikupljanja, obrade, analize i interpretacije prostornih podataka prepoznata je kao jedna od ključnih smjernica održivog upravljanja prostorom, što se očituje kroz niz recentnih europskih projektnih inicijativa i strateških dokumenata (Digitalna agenda za Europu, 2014; Europa 2020, 2010; Manifest o e-vještinama, 2014).

Geografski informacijski sustavi (GIS) predstavljaju suvremenu tehnologiju za prikupljanje, upravljanje, analiziranje i prikazivanje prostornih podataka, s primarnom namjenom olakšavanja svakodnevnog života u pogledu planiranja ruta i putovanja te organizacije i orijentacije u prostoru. Za razliku od analognih (tiskanih) karata, kojima se čovjek služi stoljećima, u današnje vrijeme, obzirom na razvojne tehnološke trendove, sve veću i važniju ulogu u svakodnevnom životu zauzimaju digitalne karte - GIS aplikacije.

Među najsuvremenijim oblicima GIS aplikacija, posebno mjesto zauzimaju tzv. Story Map  - responzivne kartografske aplikacije za interpretaciju prostornih sadržaja, utemeljena na tzv. storytelling konceptu. Navedena programska rješenja, temeljena na multimedijalnoj kartografskoj šetnji prostorom, pružaju korisnicima (zainteresiranoj javnosti te potencijalnim turistima i posjetiteljima) uvid u prostorne sadržaje smještene u odabranom geografskom području (i u željenom vremenskom okviru).

 

Primjer implementacije Story Map programskih rješenja u nastavi predstavlja učenička aplikacija ''Plaže otoka Hvara'', izrađena u okviru redovnih nastavnih aktivnosti unutar fakultativnog predmeta ''Geoinformatika u geografiji''. Učenici naše škole - Miko Knezović, Šime Vidmar, Nives Ivanković i Gabrijela Jurić, uz stručnu podršku nastavnika Antonija Morića-Španića, izradili su u ArcGIS Online programu inovativnu programsku aplikaciju u kroz koju su, na hrvatskom i engleskom jeziku, interpretirali najznačajnija prostorna obilježja odabranih otočnih plaža. Osim didaktičkog inovacijskog značaja, navedena aplikacija sadrži i (geo)marketinški aspekt u kontekstu promocije otočnih turističkih (prostornih) znamenitosti. Navedena aplikacija također pruža mogućnost višejezičnog tumačenja prostornih sadržaja, što je posebno značajno u kontekstu zajedničke međupredmetne suradnje (u konkretnom slučaju Geografije i Engleskog jezika). Implementacija Story Map aplikacija u nastavi moguća je u gotovo svim nastavnim predmetima (STEM područje, strukovna, humanistička, tehnička, umjetnička i dr. područja).

Korištenje Story Map aplikacija prikladno je također za promociju rada školske ustanove, isticanje primjera dobre prakse u učenju i poučavanju te promociju školskih projektnih aktivnosti. Jedan od takvih primjera predstavlja Story Map aplikacija ''Hvarska europska turneja'' koju su izradili nastavnici Antonio Morić-Španić i Natalija Moškatelo. Kroz navedenu aplikaciju iskazan je prostorni i kronološki pregled svih 33 međunarodnih Erasmus+ projektnih mobilnosti, od prve mobilnosti -  ostvarene u mjesecu studenom 2015. godine. Ovakav način digitalne promocije rada školske ustanove pridonosi transparentnijem i učinkovitijem informiranju javnosti o školskim projektnim postignućima, objedinjujući ih sve na jednom mjestu. Osim atraktivnog vizualnog sučelja, aplikacija se može konstantno nadopunjavati novim sadržajima, ovisno o budućim mobilnostima ostvarenim putem Erasmus + programa.

Zaključno, korištenje Story Map aplikacija u (srednjoškolskom) obrazovanju razvoju digitalne pismenosti i generičkih kompetencija učenika i nastavnika. Imajući na umu kako su digitalne vještine ključ europske konkurentnosti, rasta i zapošljavanja, od presudne je važnosti poticati učestaliju uporabu istih među učenicima i nastavnicima.

Antonio Morić-Španić

nastavnik geografije i geoinformatike

12.6.2020.




Vijesti

Promocija otočnih turističkih resursa i rada školske ustanove korištenjem GIS tehnologije - Story Map aplikacije

Autor: Administrator , 12. 6. 2020.

Korištenje (GIS) tehnologija u nastavi može dati značajan doprinos razvoju digitalnih vještina i drugih generičkih kompetencija (komunikacija i suradnja, kreativnost i inovativnost, rješavanje problema i aktivno građanstvo) ključnih za uspješan ulazak na tržište rada 21. stoljeća.

U kontekstu naglašenih društvenih izazova suvremenog doba, važnost prikupljanja, obrade, analize i interpretacije prostornih podataka prepoznata je kao jedna od ključnih smjernica održivog upravljanja prostorom, što se očituje kroz niz recentnih europskih projektnih inicijativa i strateških dokumenata (Digitalna agenda za Europu, 2014; Europa 2020, 2010; Manifest o e-vještinama, 2014).

Geografski informacijski sustavi (GIS) predstavljaju suvremenu tehnologiju za prikupljanje, upravljanje, analiziranje i prikazivanje prostornih podataka, s primarnom namjenom olakšavanja svakodnevnog života u pogledu planiranja ruta i putovanja te organizacije i orijentacije u prostoru. Za razliku od analognih (tiskanih) karata, kojima se čovjek služi stoljećima, u današnje vrijeme, obzirom na razvojne tehnološke trendove, sve veću i važniju ulogu u svakodnevnom životu zauzimaju digitalne karte - GIS aplikacije.

Među najsuvremenijim oblicima GIS aplikacija, posebno mjesto zauzimaju tzv. Story Map  - responzivne kartografske aplikacije za interpretaciju prostornih sadržaja, utemeljena na tzv. storytelling konceptu. Navedena programska rješenja, temeljena na multimedijalnoj kartografskoj šetnji prostorom, pružaju korisnicima (zainteresiranoj javnosti te potencijalnim turistima i posjetiteljima) uvid u prostorne sadržaje smještene u odabranom geografskom području (i u željenom vremenskom okviru).

 

Primjer implementacije Story Map programskih rješenja u nastavi predstavlja učenička aplikacija ''Plaže otoka Hvara'', izrađena u okviru redovnih nastavnih aktivnosti unutar fakultativnog predmeta ''Geoinformatika u geografiji''. Učenici naše škole - Miko Knezović, Šime Vidmar, Nives Ivanković i Gabrijela Jurić, uz stručnu podršku nastavnika Antonija Morića-Španića, izradili su u ArcGIS Online programu inovativnu programsku aplikaciju u kroz koju su, na hrvatskom i engleskom jeziku, interpretirali najznačajnija prostorna obilježja odabranih otočnih plaža. Osim didaktičkog inovacijskog značaja, navedena aplikacija sadrži i (geo)marketinški aspekt u kontekstu promocije otočnih turističkih (prostornih) znamenitosti. Navedena aplikacija također pruža mogućnost višejezičnog tumačenja prostornih sadržaja, što je posebno značajno u kontekstu zajedničke međupredmetne suradnje (u konkretnom slučaju Geografije i Engleskog jezika). Implementacija Story Map aplikacija u nastavi moguća je u gotovo svim nastavnim predmetima (STEM područje, strukovna, humanistička, tehnička, umjetnička i dr. područja).

Korištenje Story Map aplikacija prikladno je također za promociju rada školske ustanove, isticanje primjera dobre prakse u učenju i poučavanju te promociju školskih projektnih aktivnosti. Jedan od takvih primjera predstavlja Story Map aplikacija ''Hvarska europska turneja'' koju su izradili nastavnici Antonio Morić-Španić i Natalija Moškatelo. Kroz navedenu aplikaciju iskazan je prostorni i kronološki pregled svih 33 međunarodnih Erasmus+ projektnih mobilnosti, od prve mobilnosti -  ostvarene u mjesecu studenom 2015. godine. Ovakav način digitalne promocije rada školske ustanove pridonosi transparentnijem i učinkovitijem informiranju javnosti o školskim projektnim postignućima, objedinjujući ih sve na jednom mjestu. Osim atraktivnog vizualnog sučelja, aplikacija se može konstantno nadopunjavati novim sadržajima, ovisno o budućim mobilnostima ostvarenim putem Erasmus + programa.

Zaključno, korištenje Story Map aplikacija u (srednjoškolskom) obrazovanju razvoju digitalne pismenosti i generičkih kompetencija učenika i nastavnika. Imajući na umu kako su digitalne vještine ključ europske konkurentnosti, rasta i zapošljavanja, od presudne je važnosti poticati učestaliju uporabu istih među učenicima i nastavnicima.

Antonio Morić-Španić

nastavnik geografije i geoinformatike

12.6.2020.




OBAVIJESTI

Promocija otočnih turističkih resursa i rada školske ustanove korištenjem GIS tehnologije - Story Map aplikacije

Autor: Administrator , 12. 6. 2020.

Korištenje (GIS) tehnologija u nastavi može dati značajan doprinos razvoju digitalnih vještina i drugih generičkih kompetencija (komunikacija i suradnja, kreativnost i inovativnost, rješavanje problema i aktivno građanstvo) ključnih za uspješan ulazak na tržište rada 21. stoljeća.

U kontekstu naglašenih društvenih izazova suvremenog doba, važnost prikupljanja, obrade, analize i interpretacije prostornih podataka prepoznata je kao jedna od ključnih smjernica održivog upravljanja prostorom, što se očituje kroz niz recentnih europskih projektnih inicijativa i strateških dokumenata (Digitalna agenda za Europu, 2014; Europa 2020, 2010; Manifest o e-vještinama, 2014).

Geografski informacijski sustavi (GIS) predstavljaju suvremenu tehnologiju za prikupljanje, upravljanje, analiziranje i prikazivanje prostornih podataka, s primarnom namjenom olakšavanja svakodnevnog života u pogledu planiranja ruta i putovanja te organizacije i orijentacije u prostoru. Za razliku od analognih (tiskanih) karata, kojima se čovjek služi stoljećima, u današnje vrijeme, obzirom na razvojne tehnološke trendove, sve veću i važniju ulogu u svakodnevnom životu zauzimaju digitalne karte - GIS aplikacije.

Među najsuvremenijim oblicima GIS aplikacija, posebno mjesto zauzimaju tzv. Story Map  - responzivne kartografske aplikacije za interpretaciju prostornih sadržaja, utemeljena na tzv. storytelling konceptu. Navedena programska rješenja, temeljena na multimedijalnoj kartografskoj šetnji prostorom, pružaju korisnicima (zainteresiranoj javnosti te potencijalnim turistima i posjetiteljima) uvid u prostorne sadržaje smještene u odabranom geografskom području (i u željenom vremenskom okviru).

 

Primjer implementacije Story Map programskih rješenja u nastavi predstavlja učenička aplikacija ''Plaže otoka Hvara'', izrađena u okviru redovnih nastavnih aktivnosti unutar fakultativnog predmeta ''Geoinformatika u geografiji''. Učenici naše škole - Miko Knezović, Šime Vidmar, Nives Ivanković i Gabrijela Jurić, uz stručnu podršku nastavnika Antonija Morića-Španića, izradili su u ArcGIS Online programu inovativnu programsku aplikaciju u kroz koju su, na hrvatskom i engleskom jeziku, interpretirali najznačajnija prostorna obilježja odabranih otočnih plaža. Osim didaktičkog inovacijskog značaja, navedena aplikacija sadrži i (geo)marketinški aspekt u kontekstu promocije otočnih turističkih (prostornih) znamenitosti. Navedena aplikacija također pruža mogućnost višejezičnog tumačenja prostornih sadržaja, što je posebno značajno u kontekstu zajedničke međupredmetne suradnje (u konkretnom slučaju Geografije i Engleskog jezika). Implementacija Story Map aplikacija u nastavi moguća je u gotovo svim nastavnim predmetima (STEM područje, strukovna, humanistička, tehnička, umjetnička i dr. područja).

Korištenje Story Map aplikacija prikladno je također za promociju rada školske ustanove, isticanje primjera dobre prakse u učenju i poučavanju te promociju školskih projektnih aktivnosti. Jedan od takvih primjera predstavlja Story Map aplikacija ''Hvarska europska turneja'' koju su izradili nastavnici Antonio Morić-Španić i Natalija Moškatelo. Kroz navedenu aplikaciju iskazan je prostorni i kronološki pregled svih 33 međunarodnih Erasmus+ projektnih mobilnosti, od prve mobilnosti -  ostvarene u mjesecu studenom 2015. godine. Ovakav način digitalne promocije rada školske ustanove pridonosi transparentnijem i učinkovitijem informiranju javnosti o školskim projektnim postignućima, objedinjujući ih sve na jednom mjestu. Osim atraktivnog vizualnog sučelja, aplikacija se može konstantno nadopunjavati novim sadržajima, ovisno o budućim mobilnostima ostvarenim putem Erasmus + programa.

Zaključno, korištenje Story Map aplikacija u (srednjoškolskom) obrazovanju razvoju digitalne pismenosti i generičkih kompetencija učenika i nastavnika. Imajući na umu kako su digitalne vještine ključ europske konkurentnosti, rasta i zapošljavanja, od presudne je važnosti poticati učestaliju uporabu istih među učenicima i nastavnicima.

Antonio Morić-Španić

nastavnik geografije i geoinformatike

12.6.2020.




eTwinning ŠKOLA

ERASMUS +

eTwinning

Kontakti

 

Srednja škola Hvar

Kroz Burak 81, 21450 HVAR

tel. 021/717 -138

srednja-skola-hvar@st.htnet.hr

email ravnatelja : sasa.paduan@skole.hr

Izdvojena lokacija Škole u Jelsi

Pelinje b.b., 21465 JELSA

Voditeljica računovodstva : 021/761-500

Tel.voditeljice u Jelsi: 021/717-589

Tel. stručnih suradnica: 021/761-157

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Tražilica
CMS za škole logo
Srednja škola Hvar / Kroz Burak 81, HR-21450 Hvar / www.ss-hvar.skole.hr / ured@ss-hvar.skole.hr
preskoči na navigaciju